Diavolul nu are putere până nu se va ridica harul

41842Ne amețesc cu fum ca pe albine.

În Creație, în Biserica, în societate, în politică, nu există poziție neutră. Nu poți să te plasezi pe o poziție neutră, pentru că nu există neutralitate în materie de conștiință. Declarându-te neutru de fapt îți tăinuiești poziția, apartenența, gândul ascuns al inimii.

Cine se declară neutru sau indiferent, e asemenea celui ce cu viclenie încearcă să slujească la doi domni. Neutru înseamnă căldicel, iar căldicel înseamnă viclean. Există lumină și întuneric, bine și rău. Nu există „mai puțin rău” sau „mai mult bine”.

Spune Mântuitorul: „Ci cuvântul vostru să fie: Ceea ce este da, da; și ceea ce este nu, nu; iar ce e mai mult decât acestea, de la cel rău este.”

Deci, ești cu Hristos sau cu diavolul. Iar când te declari neutru (indiferent, nepăsător) ești cu diavolul, pentru că „cine nu adună cu Mine risipește!”. Risipește tot, toate și pe toți. Risipește, pierde, se pierde și îi pierde și pe alții.

În spațiul militar, dar și în lupta duhovnicească sunt doar doi termeni care definesc un lucru sau o persoană – amic sau inamic. Oricine se definește ca fiind neutru este socotit drept inamic.

Ca ierarh, preot, călugăr sau mirean să spui că nu ai o poziție clară sau că nu ști ce sa zici în cazul „Creta”, înseamnă că încă nu te-ai hotărât dacă să îi slujești lui Hristos sau să-l alegi pe diavolul. Deci, încă de pe această poziție de „neutralitate” îi slujești de fapt diavolului.

Când începi să îl „măsori gânditor din ochi” pe Hristos să vezi dacă „merită” și când începi să te gandești la o modalitate de compromis, înseamnă că vrei să cauți să fi neutru, să încerci să slujești la doi domni, deci ești viclean și îi slujești diavolului dar ca și Iuda te dai prieten, simulezi virtutea și în inima ta ești vânzător de Hristos.

Spunea cineva că trei păcate îi vor duce pe oameni la iad: indiferența, neștiința și necredința. Cine are minte să înțeleagă!

Orice Sinod local sau ecumenic care nu își formulează deciziile limpede cu „da” sau „nu”, ci încearcă să camufleze profanul prin cuvinte sacre sau prin tehnici lingvistice este de la cel rău, face cu bună știință lucrarea diavolului. Tot ce e de la Dumnezeu e limpede, se înțelege limpede, e exprimat limpede.

Tot ceea ce se vorbește acum de către diferiți ierarhi este doar un labirint lingvistic menit să te piardă înainte să îi găsești ieșirea, înțelesul. Nu ne poate nimeni acuza că suntem proști și nu înțelegem „înălțimea” cuvintelor lor. E limpede că totul e tulbure. Se folosesc tehnici de psihologie inversă. Ni se sugerează răspunsurile, ni se sugerează reacțiile. Se caută să ne scoată din tranșee individual pentru a nu reprezenta un pericol de resuscitare în masă.

Totul e alambicat cu bună știință ca să te plaseze în zugzwang (constrângere de a muta, de a face o mișcare, o strategie care să ducă în dezavantaj adversarul – nn)  înainte să faci prima mișcare. Caută să te plaseze, caută să te împingă pe poziția de indiferență prin faptul că îți prezintă totul neclar, hipnotic, mefistofelic, de neînțeles. Deci, caută să ne anihileze voința, reacția. Caută să te forțeze să te dai bătut. Și toate astea prin tehnci lingvistice, prin tehnici de persuasiune, prin tehnici psihologice. Căscăm gura și ochii la ei căutând răspunsuri, dar acest lucru ne consuma, ne bagă și mai mult în ceață.

Reacția sinodului din Grecia (noiembrie) este duplicitară, de compromis, nu de mărturisire. Nu e „da” sau „nu”, ci „poate” și „ne mai gândim dacă Hristos merită sau diavolul e o soluție mai bună”. Se leapadă de Hristos pe ascuns de privirea și înțelegerea noastră așa cum majoritatea Bisericilor Ortodoxe au făcut.

Dacă noi nu cădem, nu ne clătinam, atunci lucrarea lor rămâne deșartă. Pentru 10 oameni care cred ortodox și nu eretic, Dumnezeu poate n-o sa piardă cetatea. Noi trebuie să mergem pe linia Sfinților Parinți și a Sfintelor Canoane.

Oare nu e limpede că ierarhii caută să ne convingă că noi am rătacit și nu ei? Conferințe cu părintele Rafail Noica, conferințe cu preoți ecumeniști, cu personalități ecumeniste, predici mefistofelice, toate caută să ne facă ca să ne clătinăm.

De ce suntem așa de importanți și de ce se duce atâta lupta să ne convinga? Pentru că diavolul nu are putere până nu se va ridica harul, mila lui Dumnezeu de la noi, de la turma mica.”

Martyrik Appeal

 

Comentariu preluat (și transformat în articol), la sugestia Slugii netrebnice https://ortodoxiamarturisitoare.wordpress.com/2016/11/19/comuniunea-in-adevar-si-bucuria-in-hristos/comment-page-1/#comment-66,

 

de pe:

http://prieteniisfantuluiefrem.ro/2016/11/28/inaltpreasfintitul-mitropolit-serafim-de-kythira-ia-atitudine-fata-de-comunicatul-de-presa-gresit-al-ierarhiei-grecesti/#comment-4020

Anunțuri

Autor: Preot Claudiu

pr_claudiubuza@yahoo.com

13 gânduri despre „Diavolul nu are putere până nu se va ridica harul”

  1. Acest comentariu seamana cu o operatie pe creier: de mare finete, foarte exact, limpede. Atat de limpede incat ai un frison ca dupa un dus foarte rece! Si bisturiul taie, inainteaza incet, face incizia, atent la fiecare miscare pana termina …tot! A scos ce trebuia si, de acum incolo, pacientul trebuie sa preia fraiele si sa ajute la vindecare daca vrea.
    Sa ne dea Bunul Dumnezeu si vointa, si taria, si rezistenta si intelepciunea necesara vindecarii!
    Maica Domnului sa ridice macar cate 10 in fiecare cetate, nici una sa nu se piarda!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Așa vorbește un păstor adevarat!
    ,,Acceptând acest sinod tâlhăresc, aţi renunţat la tot ce am avut mai sfânt până acum, aţi batjocorit învăţăturile Sfintei Biserici, Una, Sobornicească şi Apostolească, singura mântuitoare, pe care ne-a lăsat-o Mântuitorul Hristos, şi vă închinaţi „bisericilor” eretice”.

    Apreciază

  3. Așa mustrã un pãstor al lui Hristos!
    Iar Voi, „ierarhilor”, cei care aţi început să loviţi fără îndurare în copiii lui Dumnezeu şi ai Maicii Preasfinte, de ce Vă bateţi joc şi prigoniţi preoţii, monahii şi monahiile, şi-i scoateţi în drum? Chiar nu Vă este milă, V-aţi pierdut chiar şi bunul-simţ omenesc?

    Înalt Preasfinţia Voastră, cu ce scop aţi venit să slujiţi în Ucraina?

    Ca să arătaţi lumii dreptatea Voastră şi să spurcaţi şi aici turma lui Hristos cu învăţăturile Voastre eretice? Poate aţi uitat cuvintele Prea Fericitului Mitropolit Onufrie, când V-a spus la Mănăstirea din Cernăuţi: „să păstraţi Credinţa Ortodoxă curată”? Dar Înalt Prea Sfinţia Voastră nu-i lăsaţi nici pe alţii să-L urmeze pe Hristos şi să se mântuiască.

    Apreciază

  4. Așa iubește un păstor al lui Hristos!
    ,,Eu, păcătosul şi nevrednicul, vreau să vă rămân alături în această vreme de grea încercare, vreau să sufăr cu voi, să rabd, să plâng cu voi, să ne rugăm unii pentru alţii. Deoarece, chiar dacă am fost înstrăinaţi, am suferit mult unii fără alţii, ne-a fost tare greu, dar ne-a întărit și unit Adevărul Sfânt, căci avem aceeaşi credinţă, avem acelaşi sânge şi suntem acelaşi neam. Vreau să vă slujesc pe toţi care sunteţi prigoniţi pentru Adevărul Sfânt şi să vă rog: păstraţi Dreapta Credinţă, chiar dacă va trebui să plătiţi cu preţul vieţii voastre”.
    PS Longhin

    Apreciază

  5. Adunarea din Creta este ecumenism,cei ce au semnat sant ecumenisti,asemeni lor sant si cei ce nu au semnat dar au fost de acord cu aceste semnaturi,,,ecumenismul este erezia ereziilor,,,
    Noi care nu santem de acord cu acest ecumenism,,santem facuti eretici schismatici,,fanatici de catre cei care cu adevarat poarta aceasta amprenta.A ne cataloga pe noi eretici,schismatici nseamna a tagadui invatatura sfintilor parinti .Canonul 15,faimosul canon,,,vine sa condamne acest sinod cretan talharesc ,ecumenic
    nevrednicul spirea bataiosu mici litere ca sant nimic,,doar un mic madular AL BISERICII LUI HRISTOS)

    Apreciază

  6. PS Longhin poate marturisi astfel pt ca sta pe un munte de jertfa. De multi ani s-a lepădat de sine pt a-i sluj cu tot ce are (si nu are!) pe acei copii orfani, unii cu boli grele, nevindecabile.
    Fără jertfa, fără o viată jertfitoare, dusa pe Calea Crucii, mărturisirea Adevarului rămâne stearpa. Răsună cuvintele in ureche, însă nu ajung pana la inimă fiindcă nici nu au pornit din inima, ci din mintosenia omului…
    Pomul fără roade a fost blestemat de Domnul. Care ne-a mai invatat sa cunoastem pomul dupa roadele sale, „caci pomul bun face roade bune, iar pomul rau face roade rele”.
    Dupa roade se cunoaste pomul, iar la PS Longhin, vredic ostas al Oastei Domnului, roadele sunt dulci si sunt din belsug. De aceea cuvintele sale ajung la inima, deodată cu binecuvântarea lui Dumnezeu. Viată si faptele, nu doar cuvintele PS Longhin Jar sunt o lauda si o intrupare a Dreptei Credinte. Dar sunt si o cumplita mustrare pt cei ce nu trăiesc si nu rodesc roadele Ortodoxiei, ba mai mult, o amesteca cu otrava panereziei ecumeniste.
    PS Longhin – pe care Dumnezeu ni l-a dat ca „semn” – ce este pt noi, ce insemneaza: o mustrare sau o bucurie?…

    Apreciază

  7. Slăvit să fie Domnul pentru un astfel de ierarh !
    Cuvintele PS sale sunt ca balsamul pe inimă !
    Oh ! De-am fi avut si noi astfel de suflete mărturisitoare in Sinod !
    Dar la noi au trecut 28 de la lovitura de stat din ’89 si nici pana azi nu au fost canonizati sfintii marturisitori si drepții neamului românesc !
    Securitatea si masoneria îi opresc !

    Apreciază

  8. DUMNEZEU VA DAT PUTEREA SA MARTURISITI ADEVARUL SI VA LUMINAT SA VEDETI CADEREA DIN CRETA! MA BUCUR MULT CA SUNTETI PE LINIA SF.PARINTI! MAICA SFANTA VA STERGE LACRIMA ATUNCI CAND ERETICII ECUMENISTI VA PRIGONESC…FERICITI CEI PRIGONITI….DOAMNE AJUTA,PARINTE!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s