Nepomenitorii care urmează calea împărătească a mărturisirii se întâlnesc la Botoșani pe 1 mai

Screenshot-199.pngPreoții nepomenitori și credincioșii care s-au îngrădit de erezie îi invită pe toți preoții și credincioșii Bisericii Ortodoxe Române să mărturisească deschis contra ereziei ecumeniste și contra adunării ecumeniste din Creta, din 2016, pentru ca astfel să fie convinși ierarhii Bisericii noastre că poporul credincios nu acceptă această erezie și să renunțe la ea, aducând astfel pacea în Biserica Ortodoxă Română.
Întâlnirea de la Botoșani, din data de 1 mai, este o chemare adresată tuturor preoților și credincioșilor BOR, din partea semnatarilor „Proiectului de Rezoluție” din 2018, care au luptat timp de doi ani ca preoții și credincioșii care încă nu au reușit să întrerupă pomenirea să nu fie considerați la grămadă eretici, de a mărturisi împreună, nepomenitori și pomenitori, public contra ereziei ecumeniste și a informa poporul despre pericolul contaminării Bisericii noastre cu ideile eretice ale ecumenismului.
Întâlnirea din 1 mai se constituie și într-o poziție oficială a celor ce luptă contra ereziei ecumeniste în Biserică față de anunțata vizită a papei Francisc, care se înscrie în programul ecumenist de atragere a credincioșilor ortodocși în mirajul „unității în diversitate” a creștinilor, idee eretică ce desființează hotarul canonic și patristic între Ortodoxie și erezie, între Adevărul de credință și minciuna omenească.

Mărturisire spre Înviere

Trei ani de rezistență antiecumenită în Biserica Ortodoxă Română

Miercuri, 1 mai 2019, se va desfășura la Botoșani, în sala de conferințe a Hotelului Rapsodia, între orele 11-15, o întâlnire a preoților ortodocși nepomenitori și a credincioșilor îngrădiți de erezia ecumenistă care urmează calea echilibrată a luptei, organizată de semnatarii Proiectului de Rezoluție din ianuarie 2018.

Întâlnirea va avea ca invitați de onoare pe părintele protopresbiter profesor Theodoros Zisis și pe părintele monah Serafim Zisis, care vor adresa un cuvânt de salut celor ce au luat în România atitudine față de erezie.

Organizatorii evenimentului își propun ca acesta să se desfășoare în duhul Sfintelor Paști și al Săptămânii Luminate, să fie un prilej de reafirmare a dragostei frățești între cei ce luptă pentru binele Bisericii și a scopului luptei antiecumeniste: curățirea Bisericii Ortodoxe Române de erezia ecumenistă și participarea la efortul panortodox de întrunire a unui sinod ecumenic care să condamne erezia ecumenistă și pe cei ce o susțin.

Urmând a se desfășura mai mult ca o revedere între frați întru bucuria Învierii Domnului decât ca o întrunire academică, organizatorii propun ca scop al acestei întâlniri reorientarea luptei antiecumeniste înspre ecumenismul propriu-zis și promotorii acestuia, reluându-se astfel direcție pe care a început în urmă cu trei ani această luptă.

Întrucât lupta antiecumenistă se adresează tuturor credincioșilor Bisericii Ortodoxe Române, de efortul conjugat al cărora depinde determinarea ierarhiei să renunțe la angajamentele față de organismele ecumeniste internaționale și să se dezică de sinodul din Creta, sunt așteptați să participe la eveniment toți cei care mărturisesc public ortodox, fie prin întreruperea pomenirii, calea canonică de luptă cea mai eficientă contra ereziei, fie în alte forme (discursuri, scrieri, luări de poziție față de ecumenism și sinodul mincinos din Creta), și să își manifeste acordul cu documentele care vor fi propuse spre atenția participanților.

Întâlnirea de la Botoșani își propune  ca obiectiv de lungă durată să reaprindă lupta corectă contra ereziei, iar ca obiectiv imediat să transmită ierarhiei Bisericii noastre poziția celor ce s-au îngrădit de erezia ecumenistă față de apropiata vizită a papei Francisc, față de care autoritățile bisericești nu au luat încă o atitudine tranșant ortodoxă, așa cum au făcut de exemplu ierarhii și credincioșii din Biserica Ortodoxă Bulgară.

Programul întâlnirii va fi următorul:

  • Între orele 11.00-12.00: părintele Teodoros Zisis și părintele Serafim Zisis vor adresa un cuvânt de salut nepomenitorilor români, după care se va da citire în limba română unor omilii aparținând părinților, având ca teme caracterul eretic al papismului și perspectivele luptei antiecumeniste.
  • Între orele 12.00-12.30 se va lansa public cel de-al doilea număr al revistei teologice Mărturisirea Ortodoxă, care are ca tematică demonstrarea caracterului eretic al papismului.
  • Între orele 12.30-15.00 se va da citire unui set de 6 documente:
  1. O declarație prin care preoții nepomenitori și credincioșii îngrădiți de erezie prezenți la eveniment se dezic de extremele pe care le urmează unii dintre nepomenitori și reafirmă calea echilibrată și patristică pe care merg.
  2. Un memoriu în care se cere Patriarhiei Române să se dezică de erezia ecumenistă, de pseudosinodul din Creta și să înceapă procedurile de scoatere a Bisericii noastre din structurile CMB.
  3. O scrisoare prin care se cere Patriarhiei să se poziționeze ortodox față de venirea papei Francisc în România.
  4. O scrisoare prin care se cere Patriarhiei să nu aprobe tomosul de autocefalie al schismaticilor ucraineni și să adopte poziția canonică față de schisma ucraineană.
  5. O declarație pe proprie răspundere a nepomenitorilor de apartenență la Biserica Ortodoxă Română.
  6. O notificare a voinței proprii a nepomenitorilor români de a fi înmormântați în cimitirele parohiale de care aparțin, în baza dreptului pe care îl au, în virtutea faptului că sunt și rămân membri ai Bisericii Ortodoxe Române.
  • Între orele 15.00-16.00 o agapă frățească, constând într-un bufet suedez.

Toți cei ce vor să participe și să se implice activ în lupta pentru curățirea Bisericii Ortodoxe Românede erezia ecumenismului sunt așteptați din nou la Botoșani!

Mihai-Silviu Chirilă

Nepomenitorii care urmează calea împărătească a mărturisirii se întâlnesc la Botoșani pe 1 mai

Autor: Preot Claudiu

pr_claudiubuza@yahoo.com

6 gânduri despre „Nepomenitorii care urmează calea împărătească a mărturisirii se întâlnesc la Botoșani pe 1 mai”

  1. Dumnezeu sa lumineze cugetele tuturor , si a celor care vor ajunge acolo
    si a celor care nu vor putea, ca intr-un cuget sa ne opunem lucrarilor celui
    rau.
    Pentru ca este vinerea patimilor cateva versuri:

    Pe Crucea Golgotei sta Harul zdrobit
    rabdand suferinta tacut si smerit,
    pacatele lumii amar apasau,
    prostia si ura salbatic loveau.

    Seninul deasupra sub nori se-ascundea,
    pamantul sub Cruce de patimi gemea,
    tot iadul alaturi lupta ispitind,
    dar Harul indura si moare iubind

    Caci Harul priveste spre Tatal mereu,
    mai tare e Tatal ca orisice greu!
    Mai tare-i iertarea ca vina cea grea,
    iubirea-i puterea si El este ea.

    Fecioara si Maica de Cruce s-a prins
    tot sufletu-i arde strapuns si aprins,
    ca-n orisice jerfa a fiilor sfinti
    si-aduc si-a lor jertfa zdrobitii parinti.

    Sta frant ucenicul iubit suspinand,
    iubirea, alaturi ramane oricand.
    Cat veacul e ura si lumea e rea
    iubirea-i pe cruce, iubirea-i sub ea.

    Dar vine si Ziua Iubirii curand,
    Hristos va invinge pe veci ramanand,
    pieri-va tot raul de orisice fel
    iubirea va-nvinge, caci ea este EL

    Traian Dorz

    Apreciază

      1. Oastea Domnului și creștinii din lucrarea părintelui Visarion sunt în Biserica lui Hristos! Este tot ce contează! Că unii dintre „ostași” s-au îndepărtat de Ortodoxie și au legături cu sectele și ecumenismul este o altă discuție. Aveți grijă să nu vă treziți că luptați împotriva Duhului Sfânt!

        Apreciază

      2. Hristos a inviat ! Fie sa Invie si in inima ta , Radu, pentru rugaciunea Parintelui Visarion Iugulescu, care a salvat si a adus mii de suflete la Hristos . Asa cum va sfatuieste si Parintele Claudiu, aveți grijă să nu vă treziți că luptați împotriva Duhului Sfânt! Sa ne fereasca Domnul pe toti de a-i judeca pe Oamenii Lui Dumnezeu !!

        Apreciază

  2. Radu, intaresc pozitia parintelui Claudiu, ucenicii parintelui Visarion Iugulescu si cei din Oastea Domnului(in afara de adeptii lui Nicolae Moldoveanu),fac parte alaturi de noi nepomenitorii care sustinem calea imparateasca, a Sf Parinti,fara extreme ecumeniste si stiliste,fara inclinatii in viata duhovniceasca de-a stanga sau de-a dreapta:cele de-a stanga includ delasarea,indiferenta si laxismul iar cele de-a dreapta duc la inselare,extremism,comportamente tipic stiliste,exagerari in luari de pozitie,chipurile pentru apararea dreptei credinte,care izvorasc din neascultare si din facerea numai a voilor proprii,fara a avea binecuvântarea cuiva de pe pozitie ortodoxa.Domnule Radu,noi,ca si Dumneavoastra,cred(ca sa nu zic Prea Sfintia Voastra) suntem aceleasi madulare ale aceluiasi Trup tainic al lui Hristos-Biserica Ortodoxa in general sau Biserica Ortodoxa Romana,in general.Daca poate sa vina cineva cu o idee:daca este ok cu parintele acela pe nume Mihail care vine des la capela Sf Ilie Lacatusu din Giulestisi sta pe acolo si unge cu”mir” credinciosii care ies de la inchinare.Acela se da nepomenitor si rugam pe aceasta cale responsabilii nostri sa ne ajute sa identificam adevaratii preoti nepomenitori care,unii din ei sunt necunoscuti pe site-uri,dar sunt nepomenitori de cei care se dau pe ei insisi nepomenitori si provoaca cu adevarat deruta pentru cei slabi de inger si cu duhul.Va multumesc si sper ca nu jignesc vreun escroc care se da drept nepomenitor,situatie care,repet,trebuie sa fim cu maxima atentie.Am auzit ca ar fi”preoti nepomenitori” care de fapt ar fi banditi din clanul mafiot criminal italiano-international CAMORRA,pedofili si hoti de apartamente.Maxima atentie.

    Apreciază

  3. CINSTIREA SF MOASTE
    ”Inca din cele mai vechi timpuri,exista dovezi ca trupurile sfintilor adormiti sau sfintele lor moaste,s-au bucurat de o cinstire deosebita din prtea credinciosilor.Potrivit unei traditii consemnata de Iacob din Edessa,dascalul Sf Efrem Sirul,la vremea potopului,cand a intrat in corabie,Noe a luat si cinstitele moaste ale stramosului Adam,iar dupa incetarea potopului,le-a impartit la cei trei fii ai sai,spre ocrotirea sanatatii si a vietii lor.(Arhim VENIAMIN MICLE,op.cit.,p 59).
    Vechiul Testament relateaza ca, insusi proorocul Moise si fiii lui Israel,atat de mult cinsteau moastele preafericitului Iosif,incat la iesirea din Egipt le-au luat cu ei(Ies.13,19),ducandu-le in pamantul fagaduintei;acolo le-au ingropat cu mare cinste la Sichem,satul patriarhului Iacob.
    Practica de a cinsti trupurile sfintilor,manifestata in Vechiul Testament,a fost preluata si de Biserica.” Arhim Veniamin Micle ,Minunile Sf Grigorie Decapolitul, p 9-10,Sf Manastire Bistrita,Eparhia Râmnicului 1997.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s