AMBASADORUL APOSTAZIEI (LEPĂDĂRII DE CREDINȚĂ) ÎN AGORA MĂRTURISIRII

Circulă de ceva timp pe Facebook un articol denigrator la adresa celor care au ales să ducă o luptă sinceră împotriva ecumenismului legiferat sinodal, scris de Ambasadorul Creștin Ortodox. Cine este și de unde a ieșit acest „Ambasador” al ortodocșilor, nu știm! Însă, pare a fi portavocea sistemului și emisar al trădătorilor de credință. Limbajul său lasă de dorit pentru cel care se prezintă ca fiind „Ambasador creștin ortodox”. Un ambasador lumesc, adeseori se exprimă și se manifestă cu multă noblețe și delicatețe. Cu atât mai mult ar trebui să ne așteptăm din partea unui „ambasador duhovnicesc”, care are pretenția să vorbească în numele Bisericii. Dar Biserica întotdeauna s-a exprimat prin Învățătorii Ei și prin învățăturile cuprinse în Dogme și în Canoane, nu prin păreri personale și interpretări subiective. Ortodoxia este prea bogată și prea frumoasă ca să fie denaturată de oameni care iubesc mai mult opinile proprii decât cuvintele Sfinților.

Pentru Ambasador, „cei care lovesc dinăuntru” Biserica, numiți fără pic de rușine „nenorociți periculoși”, sunt „așa-zișii mărturisitori și apărători moderni ai Bisericii și turmei lui Hristos”. Pentru emisarul ortodox, cei care de fapt „apară Biserica de schismă și de dezbinări”, sunt ei înșiși dezbinători și schismatici, de parcă Sfântul Fotie cel Mare a lăsat Canonul 15 exact pentru acest motiv: schismă și dezbinare! Sau Sfinții, îngrădiți de ereziile de peste veacuri, au luptat în afara Bisericii cu ereticii neavând știință de carte teologică.

Mai mult decât atât, dacă în lupta împotriva ecumenismului folosim cuvinte ale Sfinților „expunem o falsă smerenie”, iar dacă vorbim după părere, cum dealtfel nu ar trebui, nesocotim învățăturile Sfinților. Pentru Ambasador „tăcerea este de aur”, iar mărturisirea este mândrie sau judecată a ierarhiei. Se uită că atunci când episcopul propovăduiește public o erezie devine minciunoepiscop sau minciuno-învățător, iar îngrădirea nu se face de ierarhie sau Biserică, ci de erezie și de cel prin care este propagată erezia: pseudoepiscop!

Ambasadorul este convins că „mărturisitorii” habotnici sunt „unelte inconștiente ale întunericului”, agramați, lipsiți de cuget ortodox și de trăire, că nu au blândețe, răbdare pace și bunătate. Probabil că a observat, pe bună dreptate, unele exagerări și derapaje la unii nepomenitori care, într-adevăr, sunt condamnabile, dar de aici și până la a-i numi pe toți cu cele mai josnice apelative, este de neînțeles!

Este regretabil că unii nepomenitori sau mărturisitori au inclus alături de mărturisirea împotriva ecumenismului și a minciuno-sinodului din Creta, denigrări și chiar batjocoriri ale unor Părinți, precum și sancționarea unei evlavii bine așezate a celor din Biserică față de aceștia și față de moștenirea duhovnicească lăsată poporului drept-credincios. Un ambasador cu discernământ ar trebui să cunoască că nu toți nepomenitorii sunt în acest duh de dezbinare, și că nu au ca obiectiv ruperea unității Bisericii. Dimpotrivă, trebuie să apărăm unitatea Bisericii!

Ambasador creștin ortodox,
altcineva, rupe unitatea Bisericii, nu nepomenitorii! Citiți cu atenție partea a doua a Canonului 15 și veți afla cine rupe unitatea Bisericii. Acea listă ar trebui să o publicați, lista rușinii și a trădării. Însă văd că apărați pe adevărații vinovați și vă faceți complice trădării și vânzării credinței. Avea dreptate Pr. Prof. Theodoros Zisis când spunea că cei care se opun ridicării zidului de apărare împotriva ecumenismului prin îngrădirea de erezie, se fac împreună vinovați cu cei care au legiferat sinodal erezia.

Așadar, nu mai mințiți poporul cu diplomația bisericească și cu surogate pseudo-duhovnicești, și lăsați ura și disprețul la adresa celor care încearcă să facă ceva în Biserică împotriva unei erezii cumplite care va duce la iad pe toți cei îmbolnăviți de ea. Vreți să vă faceți ambasador al iadului?! Să nu fie!

Autor: Preot Claudiu

pr_claudiubuza@yahoo.com

5 gânduri despre „AMBASADORUL APOSTAZIEI (LEPĂDĂRII DE CREDINȚĂ) ÎN AGORA MĂRTURISIRII”

  1. Doamne, ajută!

    Trist! Potrivit pt fiecare dintre noi să păstrăm în inimă cuvintele Mantuitorului: „Cercetaţi Scripturile, că socotiţi că în ele aveţi viaţă veșnică!” Apoi: „Privegheaţi şi vă rugaţi, ca să nu intraţi în ispită.”

    Osânda aproapelui este de la diavol!

    Prin post și rugăciune ni se vor lămuri multe întru Adevăr! Prin iubirea de arginți, pofta pântecelui, s.a., omul se aseamănă cu Iuda! Să alegem cu atenție cui slujim! Canonul 15 I-II Constantinopol nu este precum ordinul comun al Ministerelor Sănătății și Educației (din timpul plandemoniei) în care populația era obligată să poarte măști, să poarte distanță față de aproapele, să nu meargă la biserică (fiind închise temporar de cei prin care se derulează agenda ocultei mondiale) însă la Mall da, constrânsa de a se vaccina altfel nu primea/beneficia de „facilitățile legii” atât de grijulie pt cei ajunși ulterior privilegiați (câștigați) prin vaccin. Acest canon este stabilit sub inspirație divină iar scopul este ca în momentul când apare o învățătură străină de dreapta credință, creștinul să se poată îngrădi de aceasta însă și de cel care o propovăduiește. În cazul preotului, spre deosebire de mirean, acesta are posibilitatea (datoria!) să acționeze prin întreruperea comuniunii cu episcopul care ii este, pe cale ierarhică, mai marele, dacă acesta propovăduiește o învățătură străină de ortodoxie. (cu capul descoperit) . Se tot vehiculează explicația că prin acest canon se cade în schisma dacă preotul oprește comuniunea cu episcopul său, prin sistarea pomenirii numelui acestuia la slujbe. Atunci pt care motiv a mai fost legiferat de un Sf.Sinod Local (ulterior acceptat de întreaga biserică) acest canon?
    Cumva din înțelegerea celor mai apropiați de ecumenism decât de Hristos, reiese că, în urma celor semnate la Creta 2016, nu se propovăduiește în biserica lui Hristos nicio învățătură străină de ortodoxie.
    Astfel, nefiind de atunci și până în prezent niciun pericol pt biserică,
    acest canon nu poate fi invocat în acțiunile unora care „s-au rupt de biserică”? Să fie oare aceasta motivația lor? Să fie adevărat că, la Kolymbari- Creta 2016, nu au încălcat canoanele și dogmele celor șapte (nouă) Sf. Sinoade Ecumenice ! Nicidecum!
    Este vădită influența doctrinei ecumensite la nivel de conducere (administrativă) a bisericii noastre cât și în rândul preoțimii.Din păcate!
    Spunea un părinte trăitor întru Hristos că erezia a fost depășită de aceștia și au atins alt nivel: Apostazia! În această situație întunecimea minții și slăbirea puterilor sufletești vor lucra nestingherite în fiecare dintre cei apostaziați.
    Iisuse te rog apără-ne! Doamne ai milă de sufletele celor pe care i-ai zidit, după voia Ta! 🙏

    Apreciază

Lasă un comentariu

DISCERNE

Viitorul, o paletă de opţiuni. Alege drumul!

Ortodoxia mărturisitoare

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

ASTRADROM

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

Vremuritulburi

ortodoxie, vremurile de pe urma, istorie, sanatate, politica, economie, analize si alte informatii utile

Lumea Ortodoxă

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

Blog de Dogmatică Empirică

...adică despre dogmă și experierea ei în Duhul Sfant. Doar în Ortodoxie dogmele Bisericii chiar pot fi verificate prin viața mistagogică!

Sfântul Ioan de Kronstadt

În fiecare zi - gândurile unui om extraordinar

Monahul Teodot - blog oficial

Ortodoxia-singura credinta mantuitoare

SINODUL TÂLHĂRESC

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

Bucovina Profundă

“ De mare jele şi de mare minune iaste, o iubite cetitoriu, cându toate faptele ceriului şi a pământului îmblă şi mărgu toate careş la sorocul şi la marginea sa... şi nici puţin nu smintescu, nici greşescu sămnul său. Numai sânguru amărătulu omu... ” Varlaam - Cazania

Cuvântul Ortodox

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

Redescoperirea Sfintei Euharistii

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

SACCSIV - blog ortodox

Ortodoxie, analize, documentare, istorie, politica